Вівторок, 17.10.2017
Вітаю вас, Гість | RSS |
Європейський Союз

Європейський Союз

Статистика

Яндекс.Метрика

Рейтинг@Mail.ru

Проверить тИЦ и PR

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2016 » Січень » 25 » Впровадження нової технології обслуговування громадян
18:55
Впровадження нової технології обслуговування громадян

  Впровадження нової технології обслуговування громадян та централізованої системи призначення і виплати пенсій на основі електронної пенсійної справи

  Система обслуговування громадян та обробки пенсійної документації в органах Пенсійного фонду України, на сьогодні, не є такою, що відповідає сучасним вимогам та принципам інформаційного суспільства, а отже потребує рішучих комплексних змін та впровадження нових модернізованих технологій. Особливо це питання постає в умовах збільшення загального обсягу прийому громадян та численної кількості документів, що оброблюються та зберігаються в органах Пенсійного фонду України.

  У Пенсійному фонді України розпочато активну діяльність щодо створення нової системи обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій. Перший етап запровадження системи заплановано вже на цей рік.

  Головна мета та найвищий результат впровадження технологій – це новий покращений рівень обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України, значне підвищення якості прийому громадян, зменшення термінів обробки заяв та документів, можливість дистанційного доступу пенсіонера до своєї пенсійної справи, виключення можливості впливу людського фактору на визначення розміру пенсії.

  В управлінні Пенсійного фонду України у Погребищенському районі відбулося впровадження нової системи де спеціалісти відпрацьовуватимуть технологію оцифрування пенсійних справ та запровадження єдиних стандартів обслуговування. Передбачено створення нових методів прийому громадян за принципами «бек-офіс» та «фронт-офіс». Це дасть змогу не тільки відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедури прийому та обслуговування громадян, істотно скоротити час їхнього спілкування з фахівцями Фонду. Вся інформація про особу відразу потраплятиме в електронну пенсійну справу, яку формуватимуть під час першого звернення громадянина у Фонд та оброблятимуть через централізовану систему призначення та виплати пенсій. Ця система буде єдиною для всіх управлінь Фонду, захищеною за сучасними стандартами, що унеможливлює втрату персональних даних та витік інформації.

  Після того, як працівники фронт-офісу прийняли необхідний пакет документів, у бек-офісі автоматично, за допомогою програмного забезпечення, вносяться у справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж та заробітну плату й здійснюється розрахунок пенсії. Дані про стаж за періоди роботи до впровадження системи персоніфікованого обліку спеціаліст вносить вручну на підставі даних трудових книжок.

  Нова система аналізує можливість призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право конкретний пенсіонер. Клієнту не треба буде писати заяву на призначення конкретного виду пенсії, варто лише зазначити, що він претендує на призначення пенсії у найвигіднішому для нього розмірі.

  Ще одна проблема діючої системи обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України, що вирішує запровадження нової централізованої системи – це те, що оформлення пенсійних документів відбувається лише в управлінні Фонду за місцем реєстрації пенсіонера. У подальшому громадянин зможе звернутися щодо призначення пенсії в будь - яке управління в системі Пенсійного фонду України. Це спростить життя пенсіонерам, які можуть звернутися щодо призначення пенсії в найближчу установу.

  Значно розширюються можливості дистанційного обслуговування громадян, залучаючи до цього Контакт – центр та веб-портал Пенсійного фонду. Одержавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі людина отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи, зможе подати заяву на перерахунок пенсії, не виходячи з дому, контролювати вчасність виплат. Крім того, через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду громадянин має право подати заяву, звернення, скаргу, отримати необхідну консультацію фахівців.

  Таким чином, позитивний ефект від впровадження нових технологій отримають і громадяни нашої держави і, безпосередньо, сама держава, а саме досягається максимальна автоматизація процесів від моменту звернення до призначення і виплати пенсії, перехід до електронних пенсійних справ, відмова від численних паперових архівів; економія коштів Фонду на утримання централізованих систем, упередження переплат та дублювання виплат, надійний захист персональних даних, мінімізація «людського фактору», помилок, зловживань, корупції.

  Перший заступник начальника управління
С. Килівник  

Впровадження нової технології обслуговування громадян




 
Переглядів: 2539 | Додав: dima | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Погода в Погребищі

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Валюта в Погребищі
Вибір кольору: